niedziela, 19 kwietnia 2015

Witam ☺

Dzisiaj przychodzę do Was z produktem do włosów, a mianowicie maseczką z firmy 
L'biotica BIOVAX

Stacjonarnie dostępne są one w Biedronce

***
 Chyba każda kobieta jaką znam, chce ,aby jej włosy miały zdrowy blask.
W moim przypadku też tak jest, więc na wiosnę postanowiłam, że jakimś sposobem chciałabym odżywić  moje włosy, ponieważ wydają mi się lekko przesuszone i nie czuję się z tym dobrze.
Tak więc pewnego dnia gdy byłam w Biedronce skusiłam się właśnie na maseczki o których wspomniałam na górze.
Wiem, że pewnie są Wam już znane, ale jakoś przez ten cały czas nie miałam okazji ich wypróbować.
Od wczoraj zaczęłam stosować i mogę powiedzieć, że już po pierwszym zastosowaniu widać efekty.
Z racji iż wybrałam maskę keratynową z jedwabiem moje włosy stały się prostsze, miękkie w dotyku  i otrzymały lekki blask. ♥

***
Pozdrawiam
☺☺☺





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz